torstai 23. syyskuuta 2010

"Me siento comoda acá porque son todos locos"

Tää viikko on menny aika lepposasti, ei sinänsä mitään ihmeellistä mutta keskiviikkona mentiin iltapäivällä Jackin kanssa yhen sen compañeran synttäreille ja ihan mukavata oli ! :) eilen pääs VIHDOIN VIIMEIN kampaajalle värjäämään hiukset, en kyllä arvannu että ois niin vaikeeta selittää mitä mä haluun että mun hiuksille tehdään... tuli kans pieni väärinkäsitys; sanoin etten oo täältä ja näin juteltiin. kampaaja kysy multa josko mä oon Gladysin tytär ja mä vastasin joo, koska luulin et se tajus että mä oon vaihdossa. :D mutta eii... sen jälkeen se kysy että muutinko mä sitten isäni kanssa Suomeen :'DD haha !


perjantai oli tähän mennes varmaan paras päivä koulussa, kuvattiin luokan filmiä niin oli aikalailla henkailua koko päivä. yks tyttö meidän luokalta tuli juttelemaan mulle, en ookaan sen kanssa vielä "ehtiny" jutskata niin oli tosi kiva :) mitäs muuta, olipahan vaan hauskaa :D

tällä viikolla ei oo ollu kunnolla koulua, maanantaina kun oli el Día del Estudiante eli mentiin yhdelle (urheilu)klubille ja pojat pelas vähän futista ja tällasta. eilen oli sitte el Día de Primavera, vapaata, ja pääsin näkemään vähän maaseutuakin kun Jacki pyys mut mukaansa yhen sen luokkalaisen tytön taloon c: välillä kieltämättä vähän outsider-olo kun ei vaan voi ymmärtää mitä toiset puhuu eikä jaksa kokoaikaa kyselläkään että mitä. mutta eiköhän se siitä helpota kuukauden parin päästä, sitä odotellessa ! :D väsymystäkin voi syyttää...
tänään ois ollu koulua, mutta sen sijaan vietin joku kolme tuntia postissa vaan todetakseni että ne on jo palauttanu mun paketin. toivon vaan että se on vielä Atlantin tällä puolella, sillon ne vois laittaa sen vielä tulemaan takasin tänne Córdobaan. huhhuh, VIVA EL CORREO ARGENTINO... <3


tässä tältä erää, palaillaan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti