lauantai 21. elokuuta 2010

¿Te gusta?

Eilen oli eka paiva koulussa ja meininki oli aikalailla semmosta kun olin osannu odottaakin: kukaan ei kuuntele opettajaa vaan juttelee omiaan. Menin mun siskon luokalle, siis sestolle, eli vikalle luokalle. Eilen ei viela tiedetty etta mille luokalle menisin, koska koulussa ne ois mieluummin heittany mut vuotta alemmas, mut mun hostaidin mielesta oli parempi et meen mun siskon kanssa ni eksy, tai jotain :D toisin sanoen joudun siis vaihtamaan luokkaa kesan jalkeen mut mitas pienista. Meilla oli kemiaa, enkkua ja derechoa (vissiin jotain laki- oikeus- tms. tietoa :D) ja vikan aineen opettaja ei ees yrittany puhua aiheesta. Vaihtelu virkistaa.
Englannin opettaja, samalla Córdoban YFU-vastaava, laitto mut kertomaan jotain ittestani jne. Lahinna puhuin jonkun kanssa kun multa kysyttiin jotain, koska en toistaseks pysty seuraamaan keskustelua kovin hyvin :D mut eikohan se tasta. Talla luokalla oli viime vuonna norjalainen vaihtaritytto Emily josta sain kylla kuulla.
Koulupuku ei oo niin kamala, hame, valkonen kauluspaita ja kravatti :p pitaa hankkii viel mustat kengat ja varmaa laukkuki mut ihan jees.
Hyva puoli vikalla luokalla olemisessa on se, etta mulla on mahis lahtea Barilocheen... toisaalta, Jacki sano etta se maksaa 5000 pesoa. HUH ! :o

Ruoka taalla on tosi hyvaa, etenki tykkaan ku syodaan yhessa illallista :) tosin kerran kun mun hostveli Jonathan ja Jackin novio oli kokkaamassa - hostmam oli Buenos Airesissa ostamassa vaatteita sen kauppaan - melkeen poltin mun hiukset :´D mun piti nuuhkasta salsaa pitsaa varten, ja koska taal on kaasuhella niin niin... onneks hiuspalo sammu nopeesti :D ois ollu ihan kamalaa jos ois rakkaat hiusset menny siin -.-

Nyt ei tuu kylla oikeen mitaan mieleen, joten chau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti